Zamówienie
Gdzie projektowane i szyte są produkty POSHYOU?
Wszystkie produkty POSHYOU projektujemy i szyjemy w lokalnych,
polskich szwalniach. Do tworzenia naszych produktów wykorzystujemy materiały najwyższej jakości, dbamy o każdy
detal i najwyższą estetykę. Nasze produkty mają być przede wszystkim funkcjonalne i ułatwiać codzienność naszych
klientek.
W jakim czasie zostanie zrealizowane moje zamówienie?
Przy każdym produkcie pod przyciskiem „dodaj do koszyka” podany jest
aktualny czas realizacji zamówienia. Większość naszych paczek opuszcza magazyn w ciągu 24 godzin.
Czy mogę anulować zamówienie? Jak to zrobić?
Możesz anulować zamówienie do czasu, aż nie opuści naszego magazynu. Od momentu przekazania zamówienia do
wysyłki anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami na kontakt@poshyou.pl
Złożyłam dwa zamówienia. Czy mogę je połączyć?
Zamówienia mogą zostać połączone, nie zmieni to jednak kosztów wysyłki.
Złożyłam zamówienie. Czy mogę zmienić adres dostawy?
Dane dostawy lub adres zamówienia możemy zmienić do momentu, kiedy zostanie ono przekazane do wysyłki. W celu
zmiany adresu zamówienia skontaktuj się z nami na kontakt@poshyou.pl
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w sklepie stacjonarnym w Zielonej Górze?
Tak, w tym celu zaznacz opcję dostawy – odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym w Zielonej Górze. Zamówienie
będzie czekać na Ciebie w sklepie stacjonarnym w Zielonej Górze przy ul. Janusza Groszkowskiego 2 od
poniedziałku do czwartku w godz. 12.00-18.00, piątek 12.00 - 17.00 oraz sobota 10.00 - 14.00. Jak tylko będzie gotowe do odbioru
poinformujemy Cię o tym SMSem. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów dostawy.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak. W tym w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi zaznacz opcję „firma” i podaj dane do
faktury. Informację o chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja” Dodatkowe Informacje”). Jeżeli
adres do wysyłki jest inny niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „Inny adres wysyłki” i podaj adres,
na który ma być wysłane zamówienie.
Produkt
Mój produkt jest niedostępny. Kiedy pojawi się w sprzedaży?
Jeśli produkt jest niedostępny, zapisz się na powiadomienie o dostępności produktu. Jak tylko dany produkt
powróci ponownie do sprzedaży, poinformujemy Cię o tym mailowo.
Wymiana i zwrot
Czy mogę wymienić zakupiony produkt?
Niestety, nie posiadamy procedury wymiany. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub chcesz np. wymienić
rozmiar, dokonaj zwrotu i złóż nowe zamówienie.
Jaki jest czas na dokonanie zwrotu?
Możesz dokonać zwrotu produktu w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
Jak dokonać zwrotu?
W celu dokonania zwrotu należy odesłać produkt na adres naszej siedziby oraz dołączyć wypełniony formularz
zwrotu.
Dane do zwrotu
POSHYOU
Janusza Groszkowskiego 2
65-012 Zielona Góra
Ważne! Nie odbieramy przesyłek pobraniowych i nie odbieramy przesyłek z punktów odbioru.
Czy zwrot jest bezpłatny?
Koszt zwrotu ponosi kupujący.
Błąd płatności zamówienia. Co zrobić w takiej sytuacji?
W sytuacji, gdy wystąpił błąd płatności, można opłacić zamówienie za pomocą przelewu tradycyjnego. Poniżej
znajdziesz wszystkie dane:
W treści przelewu koniecznie podaj numer zamówienia.
Posh Angelika Strykowska
Bank Pekao
IBAN PL 70 1240 6843 1111 0011 1234 6239
Czy mogę zapłacić za zamówienie w innej walucie niż polski złoty?
Niestety, nie ma możliwości płatności w innej walucie niż polski złoty.
Dostawa
Czy wysyłacie zamówienie za granicę?
Jakie są dostępne formy dostawy?
Kurier Inpost
Paczkomat Inpost
Kurier za pobraniem Inpost
Pickup DPD
Kurier DPD
Kurier za pobraniem DPD
Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym w Zielonej Górze
Sklep stacjonarny w Zielonej Górze
W jakich dniach i godzinach jest otwarty Wasz sklep stacjonarny?
Jesteśmy otwarci od poniedziałku do czwartku w godz. 12.00 – 18.00, w piątek 12.00 - 17.00 oraz w sobotę 10:00 - 14:00
Gdzie znajduje się sklep stacjonarny?
Nasz sklep stacjonarny znajduje się na ulicy Janusza Groszkowskiego 2, 65-012 Zielona Góra. Przy sklepie
dostępny jest parking dla naszych klientów.
Jak wygląda dostępność produktów w sklepie stacjonarnym?
W naszym sklepie stacjonarnym możesz kupić produkty, które są oferowane z czasem wysyłki do 24h w sklepie
internetowym.
Czy w sklepie stacjonarnym mogę zapłacić kartą?
Tak, w naszym sklepie stacjonarnym można zapłacić kartą, jak i gotówką.
Czy w sklepie stacjonarnym mogę kupić bon podarunkowy?
Tak, w naszym sklepie stacjonarnym dostępne są bony podarunkowe.
KOD RABATOWY
Czy są dostępne jakieś kody rabatowe?
Na ten moment dostępny jest kod rabatowy w wysokości 10 % za zapisanie się do naszego newslettera. Jeżeli
wykorzystałeś już swój kod, obserwuj nasz Instagram @posh.you. Można tam złapać dodatkowe kody i bonusy.